ADC Romănia. Prima ediție - Focus on Impact. Un eveniment cu identitate.
ADC România a organizat pe 14 decembrie ADC Focus on Impact, o sesiune de talk-uri inspiraţionale ce îşi propune sǎ ridice şi sǎ gǎseascǎ un rǎspuns la întrebarea: “Do we truly create for people?”.
Invitaţii primei ediţii au fost: Anu Niemonen | Senior Creative | hasan & partners, Kris Hoet | FCB Global Head of Innovation & Happiness Co-Founder & Chief Innovation Officer şi Conn Bertish | CEO | Cancer Dojo, ex-creative director World Design Capital Cape Town, Saatchi & Saatchi SA şi JWT SA.
Evenimentul a avut 4 paneluri de discuţie: “Relevance and Authenticity in Romanian Advertising”, “An honest story of a purpose campaign where everything went wrong”, “Happiness is the Ultimate Rebellion” şi “Creative Happy people are harder to kill” şi s-a terminat cu un after party de la 21:30 la Institute, The Café.
Un proiect ADC România
Organizator The Institute
PR Teodora Dinu, Teodora Călin, Maria Neneciu (The Institute)
Producție print Kaustic
Graphic design event Ciprian N. Isac (Graphic Front)
Foto Roald Aron