Anu Niemonen (hasan & partners), Kris Hoet (FCB Global) şi Conn Bertish (Cancer Dojo) pe scena „ADC Focus on Impact”
ADC România organizeazǎ pe 14 decembrie ADC Focus on Impact, o sesiune de talk-uri inspiraţionale ce îşi propune sǎ ridice şi sǎ gǎseascǎ un rǎspuns la întrebarea: “Do we truly create for people?”.
Invitaţii primei ediţii sunt: Anu Niemonen | Senior Creative | hasan & partners, Kris Hoet | FCB Global Head of Innovation & Happiness Co-Founder & Chief Innovation Officer şi Conn Bertish | CEO | Cancer Dojo, ex-creative director World Design Capital Cape Town, Saatchi & Saatchi SA şi JWT SA.
Conferința “ADC Focus on Impact” are loc la Hanul Gabroveni, cu începere de la ora 17:00.
Evenimentul va avea 4 paneluri de discuţie: “Relevance and Authenticity in Romanian Advertising”, “An honest story of a purpose campaign where everything went wrong”, “Happiness is the Ultimate Rebellion” şi “Creative Happy people are harder to kill” şi se va termina cu un after party de la 21:30 la Institute, The Café.
Participarea este gratuită în baza unei rezervări, care se poate face aici. Locurile sunt limitate. Primirea participanţilor se va face începând cu ora 16:30.
Anu Niemonen | Senior Creative | hasan & partners (sus)
Anu Niemonen este unul dintre cei mai premiați creativi din Finlanda. E pasionată de campanii integrate, așa că se străduiește constant să găsească inovații în media și să depășească limitele contextelor convenționale. Dedicată muncii sale, Anu are o atitudine pozitivă și e mereu încrezătoare. Proiectele ei au fost premiate în toate marile competiții la nivel global, incluzând Cannes Lions, Clio Awards, Eurobest și Epica. Este deseori prezentă și în juriile de specialitate, printre care se numără: Cannes Lions, Clio Awards, la care a participat ca jurat de trei ori, ADC Awards și numeroase competiții naționale din Finlanda. În prezent, Anu urmează programul Executive MBA al Berlin School of Creative Leadership.
Kris Hoet | Happiness Co-Founder & Chief Innovation Officer | FCB Global Head of
Innovation
Kris Hoet conduce proiecte pe plan global, este co-fondator și Chief Innovation Officer al Happiness și Global Head of Innovation la FCB. Având atât experiența de client, cât și pe cea a agenției, reușește să aducă perspective unice de înțelegere a îmbinării dintre creativitate și tehnologie.
Prin pasiunea sa pentru tehnologie, descoperită când lucra de partea clientului, Kris a ajutat la consolidarea relațiilor brand-consumator. Exemple ale contribuției lui sunt primele experiențe de cinema online pentru Kinepolis, la sfârșitul anilor ’90 și inițierea Microsoft în influencer marketing la începutul anilor 2000.
Înainte de a se alătura echipei Happiness, Kris a fost membru al echipei de management a Duval Guillaume, agenția care s-a bucurat de succesul internațional al campaniilor virale TNT – Push to Add Drama și Carlsberg – Bikers. În perioada petrecută acolo, agenția obținut titlul de Digital Agency of the Year de două ori, iar în următorii trei ani a fost aleasă Agenția Anului.
Kris s-a alăturat agenției de creative connectivity Happiness în 2015 ca partener, iar în prezent, agenția are sedii în Bruxelles, Belgia și Saigon. În aceeași perioada, agenția a devenit parte a rețelei FCB. Succesul Happiness este recunoscut în volumul Cannes Lions Game Changers de la Taschen și prin numeroasele premii, printre care Grand Prix la Cannes Lion și Eurobest. Agenția e reprezentată chiar și în muzeul V&A din Londra.
Kris este renumit atât ca speaker internaţional la conferinţe de marketing & advertising, cât și ca jurat al competițiilor de specialitate, ca Sharks și Cannes Lions. Susținător al programului TED Ads Worth Spreading și curator al All Gunns Blazing, o selecție a celor mai inovatoare lucrări de creație la nivel mondial în celebrul raport Gunn, el a curatoriat Festivalul ADCE de două ori și a fost mentor în programul european Creative Incubator al Pi School. WARPED, newsletter-ul lui Kris care aduce „o doză săptămânală de idei, date, tendințe și alte lucruri minunate” a devenit popular în industrie, câștigând mulți cititori la nivel global în ultimii trei ani.
Kris e, totodată, un mountain biker pasionat și un iubitor de mașini, cu o sensibilitate pentru mașinile de epocă.
Link-uri relevante http://getwarped.io | https://www.linkedin.com/in/krishoet | https://happiness-brussels.com/ | https://www.fcb.com/
Conn Bertish | CEO | Cancer Dojo
Numit „agent provocateur” de către mass media sud africană, Conn Bertish este unul dintre creativii de top ai țării. Fost Creative Director la World Design Capital Cape Town, Saatchi & Saatchi SA și JWT SA, este multiplu câștigător al competițiilor internaționale de publicitate, artist conceptual, supraviețuitor al cancerului, surfer pasionat și fondator al Cancer Dojo - o aplicaţie mobile ce combinǎ creativitatea, tehnologia şi medicina pentru a ajuta pacienţii sǎ dezvolte o mai bună rezistență în fața bolii și să fie mai greu de ucis.
Conn este un speaker cheie pe teme la intersecția dintre creativitate, tehnologie și revenire – pentru oameni și branduri.
Link-uri relevante cancerdojo.com | connbertish.com | @connbertishUn proiect ADC România
Organizator The Institute
PR Teodora Dinu, Teodora Călin, Maria Neneciu (The Institute)
Producție print Kaustic
Graphic design event Ciprian N. Isac (Graphic Front)
Despre autor
Dacă dorești să distribui o informație din zonele noastre de interes, scrie-ne la adresa hello@atelieruldegrafica.ro