908 Articole

rezultate preluate din toată arhiva de articole

Deutsch - Sprache der Ideen. Germana - limba marilor idei

De Graphic Front| 28 Septembrie, 2011 | Categorie: carte | Vizualizări: 2467

Acum două zile, o nouă carte realizată de noi a fost prezentată la Librăria Cărturești / Cafe Verona. Deutsch-Sprache der Ideen - Germana - limba marilor idei este numele ei și este unul dintre roadele campaniei pornite în luna februarie a acestui an de către Ambasada Republicii Federale Germania, în cooperare cu Serviciul German pentru Schimburi Academice DAAD și Institutul Goethe București.
Pe scurt, autorii campaniei își doresc să ne zgândăre interesul și plăcerea de a (re)descoperi limba germană și impresionanta doză de cultură cu care vine la pachet. Cu sprijinul a 20 de personalități din România, de la cele mai cunoscute până la oameni obișnuiți, din domeniile literatură, teatru, muzică, sport și economie, limba germană beneficiază de promovare prin intermediul unei expoziții foto care a călătorit și încă mai are de călătorit, în toată țara.

Iar, în semn de prețuire a personalităților participante la campanie și, bineînțeles, a limbii germane, Ambasada a editat acest album ce cuprinde fotografiile și fragmente din interviurile participanților. Tot la Cafe Verona, în aceeași zi au fost premiați câștigătoarea concursului de fotografie lansat cu ocazia acestei campanii și elevii și studenții câștigători ai concursului de literatură germană organizat de Ambasada Germaniei, având tema Am un vis.



Articol apărut cu permisiunea Ambasadei Republicii Federale Germania la București
Foto Oltin Dogaru.
 

book design atelierul de grafica

Despre autor

Graphic Front
Graphic Front semnează articolele care nu pot fi atribuite neapărat unei persoane din atelierul nostru. Asta înseamnă, fie că sunt lucrate de cineva de la noi, fie că e un material preluat de la invitații sau colaboratorii noștri.

0 comentarii

Scrie un comentariu

Graphicfront vă recomandă ca opiniile exprimate să fie scurte şi la obiect. În general, nu trebuie să depăşească lungimea articolului original. Comentatorii trebuie să manifeste respect faţă de ceilalţi participanţi la discuţie şi să folosească un limbaj corect şi civilizat. Graphicfront îşi rezervă dreptul de a modifica sau respinge comentariile care nu întrunesc aceste cerinţe.